Een beetje zelfhulp in 2016

 

Als ik denk dat ik gisteren nog het jaar 2015 aan het vieren was, dan denk ik aan een van de profetieën van de Heer Jezus:

En als die tijd niet verkort zou worden, dan zou geen enkel mens worden gered; maar omwille van de uitverkorenen zal die tijd worden verkort. Matteüs 24:22

De tijd vliegt en dat betekent dat we ook snel moeten zijn. Er is geen tijd meer voor spelletjes, tijdverdrijf en zinloosheid. En het is deze visie die we gewerkt hebben in de Godllywood groep.
De groep is veel gegroeid in 2015, vooral in het geestelijke gebied, maar ik ben niet tevreden. Zoals kleine meisjes, jongere vrouwen en vrouwen binnen de groep zich hebben ontwikkeld, andere duizenden die buiten zijn niet, en daarom willen we in 2016 iets anders doen…
We zullen de Godllywood Zelfhulp doen. Aangezien we veel vrouwen op hetzelfd moment persoonlijk niet kunnen opvolgen, zullen we het werk van de groep toegankelijk maken voor alle vrouwen die bereid zijn om met ons te groeien. 🙂
Maandelijkse bijeenkomsten van onze groep zullen open zijn en de taken die we elke maand aan God geven als offers zullen hier op mijn blog gepost worden, elke maand, zodat iedereen er van kan genieten. En om de ontmoediging, die komt wanneer we beginnen met iets die ons goed doet, te vermijden, zullen alle deelnemers aangemoedigd worden om een vriendin als een zus te kiezen, m.a.w., een vriendin die ze hun taken als offers zullen delen en omgekeerd.
Maar Cris, wie kan deelnemen?
Iedereen, zonder uitzondering 🙂 Ongeacht hun godsdienst of hun leeftijd.
Maar Cris, en de regels van de groep, moeten we die volgen?
Niet per se, hoewel ik zeker van ben dat met de tijd ze geen regels meer voor jou zullen zijn.  🙂
Maar Cris, en als ik al in de RUSH ben, moet ik blijven doen of niet?
Het is aan jou om te beslissen. Als je deel zult maken van de Godllywood groep, zal je de persoonlijke begeleiding hebben die de groep biedt, maar je zult wel de regels van de groep moeten naleven… het is ongeveer zo:

Zelf hulp
Wanneer kan ik beginnen?
Blijf attent aan de Blog voor de taken van Januari.

Dus, dat is het girls! Begint al een vriendin als zus te kiezen om mee te komen  naar de maandelijks bijeenkomsten. Ik ben er zeker van dat je de bijeenkomst niet zult verlaten op dezelfde manier die je kwam 🙂
Ah… Cris, ik ben vergeten… welke kleren moet ik dragen bij deze maandelijkse bijeenkomsten?
De kleren die je wilt.

Kusjes en tot Januari.

 

PGM_CHAHESTIAN-7

537680_10151507774881591_1445920962_n

Cristiane Cardoso

Plaats een reactie