Zelfrespect leren

4_27

Laatste tijd denk ik veel over het laag zelfbeeld van de vrouw. Overal waar ik kijk, in alles waar een vrouw in het spel is, dat is wat de meeste met elkaar gemeen hebben. Waarom?

We hebben, vorige week, over dit gehad toen we de eerste stap hadden gegeven om uw gevoel van eigenwaarde te verhogen. Maar het gaat niet omhoog in een enkele stap. Het is een serie van dingen die worden gedaan zodat dit permanent omhoog blijft. Ik zeg dit want toen ik God ontmoette (eerste stap), wist ik mijn waarde, maar het duurde jaren tot ik mijzelf leerde te waarderen! Ene keer waardeerde ik mijn huis, maar niet mij uiterlijk. Een andere keer waardeerde ik mijn uiterlijk, maar niet mijn potentieel. Dus elk jaar dat voorbij was, iets in mij was aan het veranderen en aan het verbeteren. En dit is de tweede stap om uw gevoel van eigenwaarde te verhogen, nooit stoppen met leren.

Op zaterdag 19 april, om 16u, zal de Universele Dag Voor Vrouwen gehouden worden. Het doel van dit evenement is om vrouwen te helpen hun waarde in te zien en om aan mannen te tonen hoe belangrijk het is om vrouwen te waarderen. Denkende aan hun vrouwen, vriendinnen, dochters…

Mis de kans niet om deel uit te maken van dit inspirerende evenement, dat velen aan het denken zal zetten!

Datum: Zaterdag 19 april 2014
Tijdstip: 16u
Locatie: Carnotstraat 15 – Antwerpen

537680_10151507774881591_1445920962_n

Cristiane Cardoso

Plaats een reactie